Prima zi de primavara

Gata! S-a dat startul la primavara! Adio zapada, adio zile moharate si adio nopti reci.
Nu stiu voi cum sunteti, dar primavara eu simt ca renasc alaturi de natura. Inima imi bate mai tare, entuziasmul reinvie, planurile de viitor prind contur, iubirea este mai pasionala, imi vine un chef sa cuceresc lumea, intr-un cuvant prind aripi.
Asta am simtit si atunci cand am facut acest aranjament floral. Este realizat intr-un vas de ceramica cu dantela "home/ hand made" si este compus din multe si diferite flori, de la trandafiri si lalele la floarea soarelui  si crizantema, ceea ce ii da o nota vesela, optimista. Este un aranjament colorat ideal pentru sezonul de primavara/ vara. Poate fi un cadou foarte frumos si cu siguranta apreciat de persoanele sensibile. In plus, are dubla intrebuintare :D. Vasul de ceramica se poate folosi ulterior in bucatarie.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu