Prima nunta


     Intotdeauna mi-am dorit sa creez lucruri, sa inventez, sa ma descopar pe mine in lucrurile pe care le fac. Mi-am dorit o cariera artistica insa lucrurile au mers in asa fel incat sa aleg o cariera practica. Asa am ajuns sa lucrez in vanzari, fapt ce m-a ajutat sa descopar oamenii, sa le cunosc nevoile si de ce nu,  dorintele. Insa, dorinta mea de a face ceva frumos, de a vedea mereu oameni fericiti, de a crea, m-a determinat sa ma orientez si spre arta florala.
      Primul contact cu florile l-am avut la nunta unei prietene, care a avut curajul de a se lasa pe mana mea :). Rezultatul a fost unul foarte bun, fiind foarte multumita atat ea cat si invitatii ei, iar cel mai emotionant moment a fost cand invitatii ei m-au felicitat pentru aranjametele facute. Am inceput prin a ma documenta foarte mult despre semnificatia florilor, despre ingrijirea florilor si am studiat si studiez in continuare tehnicile marilor designeri florali din toata lumea. Acest blog este un inceput pentru mine, si acest blog va fi martorul evolutiei mele in design floral.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu